PF 2026

Vážení obchodní partneři,
s končícím rokem 2025 se v Recoveře ohlížíme a vidíme velký kus práce. Některé naše projekty jsou vidět víc, jako například spuštění technologie NDS Brno - Modřice, některé teprve čekají na svůj okamžik slávy. Ale všechny jsou pro nás důležité. Velice si vážíme pozitivního výsledku průzkumu spokojenosti našich zákazníků. 
Děkujeme vám za přízeň a spolupráci a přejeme vám všem radostné prožití svátků 
a úspěšný start do nového roku 2026!

Více informací

Fandíte AI? Uvidíme se v Brně!

Náš příspěvek k výstavě FUTURUM EX MACHINA – UMĚLÁ INTELIGENCE A CIVILIZACE vás možná překvapí.
AI projekty skupiny Veolia sahají od optimalizace čistíren odpadních vod pomocí prediktivní analýzy přes inteligentní řízení energetických sítí až po pokročilé systémy třídění odpadu, využívající počítačové vidění.
Přesto jsme se rozhodli prezentovat úplně jiný aspekt. NEZTRÁCEJME LIDSKOST. To je náš vzkaz v době pokročilých technologií a umělé inteligence. Neztrácejme srdce a empatii. Přijďte se podívat.

TISKOVÁ ZPRÁVA, Brno

Kopie souboru AI_banner_Brno_1920x1080_web

Více informací
V Brně spouštíme novou technologii. Přijímat bude kapalné odpady z průmyslu

V Brně spouštíme novou technologii. Přijímat bude kapalné odpady z průmyslu

Máme radost, že vám můžeme představit náš nový provoz v Brně Modřicích, který jsme v červnu uvedli do zkušebního provozu. Vznikla zde tzv. neutralizační a deemulgační stanice – technologie, která pomocí pomocí procesů neutralizace a deemulgace upraví kapalné odpady tak, aby co nejméně zatěžovaly životní prostředí a daly se alespoň zčásti opětovně využít.

Více informací
Výsledky průzkumu spokojenosti zákazníků

Výsledky průzkumu spokojenosti zákazníků

Průzkum nezávislé výzkumné agentury IBRS (International Business and Research Services) mezi zákazníky naší společnosti ukázal, že hodnocení Recovery je ze strany zákazníků na vysoké úrovni. Cílem průzkumu bylo zjistit celkovou spokojenost, spokojenost s dílčími parametry, například spokojenost s našimi pracovníky a komunikací, a také zjistit tzv. Net Promoter Score (NPS). V této vlně průzkumu byly přidány i otázky týkající se ESG. Průzkum probíhal formou anonymního emailového dotazování a cílil na průmyslové podniky i municipální sféru.

Více informací