Průzkum nezávislé výzkumné agentury IBRS (International Business and Research Services) mezi zákazníky naší společnosti ukázal, že hodnocení Recovery je ze strany zákazníků na vysoké úrovni. Kromě zjištění celkové spokojenosti bylo cílem zjistit také spokojenost s dílčími parametry, například spokojenost s našimi pracovníky. Dalším cílem bylo zjištění tzv. Net Promoter Score, tedy míru doporučení naší společnosti. Průzkum probíhal formou anonymního emailového dotazování a cílil na průmyslové podniky i municipální sféru.

Data od téměř 600 respondentů byla sbírána od poloviny září a první týden v říjnu 2023 napříč regiony a odvětvími zákazníků, kde Recovera působí. Průzkum byl zaměřen na spokojenost zákazníků Recovera jakožto dodavatele služeb v odpadovém hospodářství.
Profesionalita a vstříčnost
Pracovníci společnosti Recovera obdrželi vysoká hodnocení od zákazníků. 95 % zákazníků je spokojeno s profesionalitou pracovníků, 96 % je spokojeno s jejich ochotou a vstřícností a 95 % je spokojeno s jejich dostupností. Zákazníci jsou spokojeni s našimi službami i komunikací.
Vysoká míra loajality i doporučení
Recovera dosáhla velmi dobré úrovně v ukazateli NPS, kde překračuje výsledky obdobných společností na trhu. Většina zákazníků by totiž ochotně doporučila Recoveru dalším potenciálním klientům.
Nejčastějším důvodem pro vysoké hodnocení byly dobrá komunikace (29 %), bezproblémová spolupráce (25 %), profesionalita (22 %), vstřícnost (22 %) a dlouhodobá spokojenost (16 %). I přes vysoké hodnocení spatřujeme prostor pro další zlepšování odezvy na potřeby našich zákazníků.
Agentura IBRS, která průzkum připravila, působí na českém trhu již 28 let a nabízí svým klientům plný servis v oblasti marketingového výzkumu a na něj navazujícího poradenství.