Průzkum nezávislé výzkumné agentury IBRS (International Business and Research Services) mezi zákazníky naší společnosti ukázal, že hodnocení Recovery je ze strany zákazníků na vysoké úrovni. Cílem průzkumu bylo zjistit celkovou spokojenost, spokojenost s dílčími parametry, například spokojenost s našimi pracovníky a komunikací, a také zjistit tzv. Net Promoter Score (NPS). V této vlně průzkumu byly přidány i otázky týkající se ESG. Průzkum probíhal formou anonymního emailového dotazování a cílil na průmyslové podniky i municipální sféru.

Datum zveřejnění:
Výsledky průzkumu spokojenosti zákazníků

Data od 631 respondentů byla shromážděna od 9. září do 4. října 2024. Průzkum byl zaměřen na spokojenost zákazníků Recovera jakožto dodavatele služeb v odpadovém hospodářství. Zákaznické hodnocení společnosti Recovera se meziročně zlepšilo a hodnoty klíčových ukazatelů NSS (Net Satisfaction Score) a NPS se zvýšily.

Profesionalita a vstřícnost
Spokojenost s profesionalitou pracovníků se z loňských výborných výsledků ještě mírně zvýšila, Spokojenost s ochotou a vstřícností našich pracovníků se zvýšila výrazně. Stejně tak vzrostla spokojenost s dostupností pracovníků a spokojenost s komunikací zůstala na přibližně stejné úrovni.

Vysoká míra loajality i doporučení
NPS se celkově meziročně zvýšilo. Důvody pro vysoké hodnocení zahrnovaly profesionalitu (13 %), ochotu a vstřícnost (13 %) či spolehlivost, komunikaci nebo spolupráci. Mezi spontánní důvody nižšího hodnocení NPS u detraktorů a pasivních respondentů stále patří především ceny.

Důvěra v ESG aktivity, méně informací
Většina (57 %) zákazníků věří, že Recovera dodržuje ESG standardy. Významná část respondentů (42 %) však nemá o ESG dostatek informací. Recovera je vnímána jako důvěryhodný a odpovědný partner v oblasti ochrany životního prostředí a udržitelnosti. 83 % respondentů považuje Recoveru za důvěryhodného partnera pro snižování znečištění a tři čtvrtiny za důvěryhodného partnera pro lepší hospodaření a obnovu zdrojů. Díky nižšímu povědomí vnímáme prostor pro zlepšení komunikace ohledně ESG aktivit.

Obnovení smlouvy
Téměř 9 z 10 zákazníků plánuje s Recoverou pokračovat ve spolupráci. 
Průzkum zpracovala agentura IBRS.